Això és aplicable a les nostres classes, a les explicacions i al que anem aprenent dia a dia...Sembla que tot està clar... però no està de més posar-nos a prova, i comprovar si realment dominem aquella matèria o terme en qüestió.
Hi ha moltes eines 2.0 que ens poden ajudar, d'una maner entretinguda, a comprovar si hem aprés el que s'ha explicat a classe.
KAHOOT!
Us presento el Kahoot!
Amb aquesta eina, en primer lloc cal enregistrar-se, crear, en cosa de 10', un qüestionari sobre el tema que ens interessi. Creem la pregunta i donem 4 (o menys) respostes a escollir, de les quals, només una serà la resposta correcta. En acabar, desem el qüestionari, que se'ns arxivarà en "My Kahoots!", en línea.
A classe, entrem novament amb el nostre usuari, i li donem a Play. Es mostrarà el codi del joc.
Els estudiants han d'entrar en kahoot.it, , on els demanarà un codi. a continuació, han de posar un nick que els identifique...
... quan ja tothom estigui donat d'alta, fem clic en start... i comença el joc. L'aplicació no només puntua les respostes correctes, sinó que dóna més puntuació als participants que contesten més ràpidament. Convertim, d'aquesta manera, el repàs en una competició divertidíssima.
ThatQuiz
THATQUIZ
ThatQuiz
Amb aquesta aplicació en línea, no només podem crear qüestionaris, sinó que a més podem donar d'alta classes, de manera que els assignem a cada estudiant una contrasenya individual, i quan ell entra a resoldre el qüestionari, se'ns queda enregistrada la seva activitat, amb la nota corresponent, assignada automàticament pel programa.
Us deixo on videotutorial creat per intef, on ens podem fer una idea del seu funcionament i les posibilitats que ofereix.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada